Programistyczne hopsztasy

Klasa IV to zawsze dość głęboka woda dla uczniów, którzy przeskakując z klas I-III, wchodzą po szyję w świat obiektowego programowania. Przedmiot, który kojarzył się dotąd z działalnością odtwórczą i wykorzystywaniem pracy innych nagle zamienił się w taki, gdzie samemu coś trzeba wyprodukować, a nieraz – tak jak tutaj – podzielić się tym z innymi!

Poniżej mała „wystawka” prac naszych czwartoklasistów, a ekspozycja to specyficzna, bo nie tylko do oglądania, ale można potestować i przy komputerze się rozerwać :-) Kto wie – może gracie w pierwszą grę małego programisty, któremu twórcy Cyberpunka 2077 będą kawę parzyć?! :-)

UWAGA! Zaglądajcie tutaj, bo prac będzie przybywać! Jeśli jakaś praca się podoba, zajrzyjcie do studia twórców! Właściwie każdy projekt ma więcej sióstr i braci na stronie Scratch’a! Daj lajka, zasubskrybuj studio twórcy, skomentuj…


Julia Fabisiak – „Malowanki”
Julia Fabisiak – „Podniebna platformówka”
Nikodem Góralski – „Kulu kulu na dwóch”
Nikodem Góralski – „Lalalabirynt”
Igor Kropniewski – „Labirynt”
Julia Pawłowska – „Zgadywanka”
Oliwia Pawłowska – „Wyścig”
Jan Górniak – „Labirynt”