Wycieczka nad morze

Dzieciaki ze szkoły podstawowej w dniach 21-25 maja 2012 roku uczestniczyły w rekreacyjno-krajoznawczo-naukowej ekspedycji nad Bałtyk. Zobaczyliśmy spory kawałek świata i dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy, co jednocześnie nie przeszkodziło nam się bawić, śmiać i sporo brykać.

Ci, którzy byli na wycieczce zawsze mogą sobie poznane miejsca jeszcze raz odświeżyć, mogą też pokazać fotki rodzinie i znajomym. Niezdecydowani niech żałują! Zapraszamy ich w przyszłym roku, a teraz – niestety tylko do obejrzenia zdjęć :-)

No to dalej!

DZIEŃ 1. Podróż do Międzyzdrojów z dwoma godzinkami relaksu w Aqua Parku Gryfino oraz „zaślubiny z Bałtykiem” + spacer do Wisełki.

DZIEŃ 2. Niemiecki Stralsund – starówka oraz Oceaneum. Wieczorem oczywiście plaża.

DZIEŃ 3. Wycieczka piesza z ośrodka do Międzyzdrojów. Zwiedzanie Gabinetu Figur Woskowych, Alei Gwiazd, Molo… Zachód słońca już tradycyjnie.

DZIEŃ 4. Objazd ze zwiedzaniem okolicy: wzgórze Zielonka z punktem widokowym, Jeziorko Turkusowe, Wzgórze Wisielców, Wolin z Centrum Słowian i Wikingów, punkt widokowy Gosań na najwyższym w Polsce wybrzeżem klifowym. Dyskoteka.

DZIEŃ 5. Świnoujście – przeprawa promowa Bieliki, spacer po mieście, Fort Gerharda, latarnia morska.

Jeśli ktoś już zapomniał można kliknąć także TU i przypomnieć sobie naszą panią przewodnik, z którą dzieliliśmy trzy dni zwiedzania :-)