INFORMACJA O WYBORZE OFERTY I ZAWARCIU UMOWY
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem informuje, że dnia 5 września 2018 r. dokonano wyboru oferty na dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 30 000 litrów wyłonionej w trybie zaproszenia do składania ofert w postępowaniu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Wybrano wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrem umowę zawarła z firmą:
TRANS-KOL PALIWA Sp. z o.o. BAZA PALIW – PIOTRKÓW KUJAWSKI, ul. Dworcowa 39, 88-230 Piotrków Kujawski.
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY I ZAWARCIU UMOWY
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem informuje, że dnia 5 października 2017 r. dokonano wyboru oferty na dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 38 000 litrów wyłonionej w trybie zaproszenia do składania ofert w postępowaniu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Wybrano wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Dobrem umowę zawarła z firmą:
TRANS-KOL PALIWA Sp. z o.o. BAZA PALIW – PIOTRKÓW KUJAWSKI, ul. Dworcowa 39, 88-230 Piotrków Kujawski.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
INFORMACJA
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że dnia 4 maja 2016 r. dokonano wyboru oferty na dostawy mleka dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu spożycia mleka i przetworów mlecznych dotowanych przez Unię Europejską w ramach „Europejskiego programu dopłat do spożycia mleka w szkołach”.
Wybrano ofertę firmy Agrocomex Sp. z o.o. z siedzibą w Jabłonowie, która spełniała wymogi formalne postawione przed dostawcami.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
INFORMACJA
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że dnia 4 maja 2016 r. dokonano wyboru oferty na dostawy owoców i warzyw dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi „Owoce i Warzywa w szkole”.
Wybrano ofertę Przetwórni Owocowo-Warzywno-Mięsnej „Rafiński” s.c. Piotr Rafiński, Alicja Rafińska z siedzibą w Barcinie, która spełniała wymogi formalne postawione przed dostawcami.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem ogłasza nabór ofert na dostawy owoców i warzyw dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi „Owoce i Warzywa w szkole”. Termin składania ofert do dnia 29 kwietnia 2016 r.
Szczegółowe informacje dostępne w sekretariacie Zespołu Szkół w Dobrem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem ogłasza nabór ofert na dostawy mleka dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu spożycia mleka i przetworów mlecznych dotowanych przez Unię Europejską w ramach „Europejskiego programu dopłat do spożycia mleka w szkołach”. Termin składania ofert do dnia 29 kwietnia 2016 r.
Szczegółowe informacje dostępne w sekretariacie Zespołu Szkół w Dobrem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY I ZAWARCIU UMOWY
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że dnia 15 października 2015r. dokonano wyboru oferty na dostawy oleju opałowego lekkiego w ilości ok. 54000 litrów wyłonionej w trybie zaproszenia do składania ofert w postępowaniu, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
Wybrano wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę.
Zespół Szkół w Dobrem umowę zawarł z firmą: TRANS-KOL PALIWA Sp. z o.o. BAZA PALIW – PIOTRKÓW KUJAWSKI, ul. Dworcowa 39, 88-230 Piotrków Kujawski.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
INFORMACJA
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że dnia 4 maja 2015r. dokonano wyboru oferty na dostawy mleka dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu spożycia mleka i przetworów mlecznych dotowanych przez Unię Europejską w ramach „Europejskiego programu dopłat do spożycia mleka w szkołach”.
Wybrano ofertę firmy Agrocomex Sp. z o.o. z siedzibą w Jabłonowie, która spełniała wymogi formalne postawione przed dostawcami.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że dnia 4 maja 2015r. dokonano wyboru oferty na dostawy owoców i warzyw dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi „Owoce i Warzywa w szkole”.
Wybrano ofertę Przetwórni Owocowo-Warzywno-Mięsnej „Rafiński” s.c. Piotr Rafiński, Alicja Rafińska z siedzibą w Barcinie, która spełniała wymogi formalne postawione przed dostawcami.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem ogłasza nabór ofert na dostawy mleka dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu spożycia mleka i przetworów mlecznych dotowanych przez Unię Europejską w ramach „Europejskiego programu dopłat do spożycia mleka w szkołach”. Termin składania ofert do dnia 30 kwietnia 2015 r.
Szczegółowe informacje dostępne w sekretariacie Zespołu Szkół w Dobrem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem ogłasza nabór ofert na dostawy owoców i warzyw dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi „Owoce i Warzywa w szkole”. Termin składania ofert do dnia 30 kwietnia 2015 r.
Szczegółowe informacje dostępne w sekretariacie Zespołu Szkół w Dobrem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
INFORMACJA
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że dnia 5 maja 2014r. dokonano wyboru oferty na dostawy mleka bezsmakowego dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu spożycia mleka i przetworów mlecznych dotowanych przez Unię Europejską w ramach „Europejskiego programu dopłat do spożycia mleka w szkołach”.
Wybrano ofertę firmy Agrocomex Sp. z o.o. z siedzibą w Jabłonowie, która spełniała wymogi formalne postawione przed dostawcami.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem ogłasza nabór ofert na dostawy mleka bezsmakowego dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem
w ramach programu spożycia mleka i przetworów mlecznych dotowanych przez Unię Europejską w ramach „Europejskiego programu dopłat do spożycia mleka w szkołach”. Termin składania ofert do dnia 30 kwietnia 2014 r.
Szczegółowe informacje dostępne w sekretariacie Zespołu Szkół w Dobrem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Dotyczy: zapytania o cenę na dostawę oleju opałowego lekkiego w ilości około 100 000 litrów.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że została zawarta umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z wykonawcą wyłonionym w trybie zapytania o cenę.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego CPV 09.13.51.00-5 w ilości około 100 000 litrów.
Wybrano wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę.
Umowę zawarł Zespół Szkół w Dobrem z firmą: TRANS-KOL PALIWA Sp. z o.o. BAZA PALIW – PIOTRKÓW KUJAWSKI, ul. Dworcowa 39, 88-230 Piotrków Kujawski.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem zgodnie z artykułem 92 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) zawiadamia, że w dniu 10.10.2013r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na dostawę oleju opałowego w Zespole Szkół w Dobrem.
W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego złożono 3 oferty, które uzyskały następującą punktację:
Oferent nr 1. TRANS-KOL PALIWA Sp. z o.o.
Baza Paliw Piotrków Kujawski
ul. Dworcowa 39, 88-230 Piotrków Kujawski – 100 pkt.
Oferent nr 2. Zakład Transportu Handlu i Usług
Benedykt Rakowski
ul. Leśna 38, 88-220 Osięciny – 99 pkt.
Oferent nr 3. PETROMAN II Sp. z o.o.
Lubraniec Parcele 54, 87-890 Lubraniec – 99,3 pkt.
Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez firmę: TRANS-KOL PALIWA Sp. z o.o. Baza Paliw Piotrków Kujawski ul. Dworcowa 39, 88-230 Piotrków Kujawski.
Wykonawca zaoferował najniższa cenę, w związku, z czym otrzymał 100 pkt, gdyż jedynym kryterium wyboru oferty była cena.
Żadna z ofert nie została odrzucona ani wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia.
INFORMACJA
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że dokonano wyboru oferty na dostawy mleka bezsmakowego dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu spożycia mleka i przetworów mlecznych dotowanych przez Unię Europejską w ramach „Europejskiego programu dopłat do spożycia mleka w szkołach”. Wybrano ofertę firmy Agrocomex Sp. z o.o. z siedzibą w Jabłonowie, która spełniała wymogi formalne postawione przed dostawcami.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
Dobre, 25.03.2013
OGŁOSZENIE
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem ogłasza nabór ofert na dostawy mleka bezsmakowego dla uczniów szkoły podstawowej Zespołu Szkół w Dobrem w ramach programu spożycia mleka i przetworów mlecznych dotowanych przez Unię Europejską w ramach „Europejskiego programu dopłat do spożycia mleka w szkołach”. Termin składania ofert do dnia 30 kwietnia 2013 r.
Szczegółowe informacje dostępne w sekretariacie Zespołu Szkół
w Dobrem od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
mgr inż. Wiesław Bogdański
Dobre, dnia 28.11.2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Dotyczy: zapytania o cenę na dostawę oleju opałowego lekkiego w ilości około 120 000 litrów.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem informuje, że została zawarta umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z wykonawcą wyłonionym w trybie zapytania o cenę.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego CPV 09.13.51.00-5 w ilości około 120 000 litrów.
Wybrano wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą (najtańszą) ofertę.
Umowę zawarł Zespół Szkół w Dobrem z firmą: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mares Sp. z o.o., ul. Zielna 47, 87-800 Włocławek.
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem
Wiesław Bogdański
Dobre, 14.11.2011r.
OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY
Dyrektor Zespołu Szkół w Dobrem zgodnie z artykułem 92 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 z późn. zm.) zawiadamia, że w dniu 10.11.2011r. dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na dostawę oleju opałowego w Zespole Szkół w Dobrem.
W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego złożono 2 oferty, które uzyskały następującą punktację:
Oferent nr 1. PHU Tank Sp. j.
ul. Chrzanowskiego 11, 87-100 Toruń – 99,3 pkt.
Oferent nr 2. PHU Mares Sp. z o.o.
ul. Zielna 47, 87-800 Włocławek – 100 pkt.
Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez firmę: PHU Mares Sp. z o.o. ul. Zielna 47, 87-800 Włocławek.
Wykonawca zaoferował najniższa cenę, w związku, z czym otrzymał 100 pkt, gdyż jedynym kryterium wyboru oferty była cena.
Żadna z ofert nie została odrzucona ani wykluczona z postępowania o udzielenie zamówienia.