Procedury funkcjonowania Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem obowiązujące od 1 września 2020 r. w związku z funkcjonowaniem szkoły w reżimie sanitarnym
- Zarządzenie Dyrektora 11/2020 z dnia 26 września 2020 w sprawie wprowadzenia procedur bezpieczeństwa na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem dotyczące zapobiegania i przeciwdziałania COVID-19 wśród uczniów, rodziców i pracowników szkoły
– - Procedura bezpieczeństwa Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem dotycząca zapobiegania i przeciwdziałania COVID-19 wśród uczniów, rodziców i pracowników w trakcie przebywania w szkole
– - Procedura postępowania na wypadek podejrzenia zachorowania na COVID – 19 lub w sytuacji jego wystąpienia w Publicznej Szkole Podstawowej w Dobrem
– - Oświadczenia rodzica w zw. z uczestnictwem dziecka w zajęciach edukacyjnych w PSP w Dobrem w okresie obostrzeń sanitarnych wynikających z zagrożenia zakażeniem COVID-19
– - Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych nie powiązanych z procesem edukacyjnym w związku z uczęszczaniem uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem w reżimie sanitarnym
– - Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych osób wchodzących do budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem w okresie funkcjonowania placówki w reżimie sanitarno-epidemiologicznym